wtorek, 6 stycznia 2015

Punkt widzenia

- Mamo a godzina to długo?
- No wiesz, to zależy.
- No ale to chyba tak króciutko
- Więc wstrzymaj oddech na godzinę, jak myślisz, uda się?
- O godzina to długo
- Więc dziś możesz się bawić aż godzinę.
- O nie tylko tyle!?
- No to jak jest z ta godziną?
- Już sam nie wiem.
- Widzisz, to zależy co w tym czasie chcesz robić.
- Mamo a dlaczego Franek mówił że Kaśka jest głupia? A ona przecież tak dobrze czyta i potrafi liczyć!
- Powiedział tak bo ona nie rozumiała tego co on jej tłumaczył.
- To może źle tłumaczył?
- Nie wiem, nie słyszałam, może.
- Mamo, a kiedy człowiek jest stary?
- To zależy. Czy ja jestem stara?
- No trochę tak trochę nie. Ode mnie tak ale od pani z angielskiego nie.
- A co o mnie mówi babcia?
- Że jeszcze tyle przed tobą.
- No widzisz. Każdy taką odpowiedź odniesie do siebie, do swojego wieku...tobie ktoś wydaje się stary lub dojrzały a komuś innemu z kolei wyda się bardzo młody i niedoświadczony.
- Mamo a dlaczego tamten pan jest gruby?
- Twoim zdaniem gruby a moim   dobrze zbudowany. Jak myślisz co powiedziałbym o mim pani Smith?
- Oj, chyba że jest super chidziutki,
- To dlaczego tak jest.  O jednej osobie albo sytuacji tyle różnych opinii?
- Bo to wszystko zależy od punktu widzenia danej sytuacji czy osoby. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
- Jak to rozumieć?

cdn...

1 komentarz: